Nu kan jag äntligen skrika ut min lycka!

Klockan är, i skrivandets stund snart halv fem. Men, jag vet att detta inte kommer få lov att publiceras förrän klockan nio ikväll. Efter dagens program utav TT.


Från dagens roliga fotografering!

Jag sitter i det som nu blivit mitt nya hem i huvudstaden och är helt lyrisk och lycklig över tillvaron!
Det har jag varit ett tag nu men som ni förstår så har jag inte kunnat tala om det, förrän nu. Sekretesslivet.
NU. NU. NU när det ÄNTLIGEN blivit officiellt att jag faktiskt är en utav True Talent's 12 lyckliga finalister som nu lever drömmen. Drömmen som jag drömt om att få vara en del av, så länge.
I lobbyn spelas reklamen om programmet upp om och om igen och man ser sin nuna, ja, om och om igen.
Förstår ni hur surrealistiskt det känns?

Nu är det officiellt att jag är en utav Pernillas 4 adepter som kommer få chansen att fortsätta tävla här.
Är evigt tacksam över att jag hamnat i just mitt lag. Redan från dag ett. När vi var 11. 11 underbara människor - verkligen! Anna och Anders som lämnade oss sist har satt spår hos mig. Två väldigt fina människor som båda har stora hjärtan som jag hoppas kör sina race ändå, verkligen. Kenth, den coola norrlandssnubben som man inte kan göra annat än att tycka om, massor. Jag hoppas jag får höra honom i sitt esse någon dag på någon scen någonstans i vårt avlånga land. Och så Sabri, Sabri han den där som har allt och lite till, som åkt ut denna tävlingen för att han inte kan leva upp till titeln Sveriges Bästa Röst. Nej, Sabri är en utav världens bästa sångare, så att bara vara bäst i Sverige vore för honom lite fjuttigt. Hoppas även där på ett kärt återseende. 
Och så superduper-4. Finaste, sköna, skönsjungande Paulina, talangfulle och übermusikaliska Fred och världens bästa och mest roliga människa; Jake the snake. Jag tar en bit utav mitt hjärta och ger till er alla och hoppas att någon utav er står på prispallen den 15e november, för alla, alla är så fantastiska och fina och förtjänar detta så väl!

En dag fylld utav intervjuer, styling, fotogafering, middag och framförallt umgänge med alla sköna deltagare som man nu förhoppningsvis ska dela tillvaron nen lång tid framöver med.

Liten titt på dagen som varit.









Det är så mycket som hänt och som jag gjort denna sommaren som jag helst av allt hade velat skrika ut till alla nära och kära, just på grund utav att det varit så roligt. Men lika roligt som det varit, lika hemligt har det varit.
Därför känns det roligt nu, att äntligen få skriva om livet här och nu. Om vad dagarna fylls ut med och saker som inte syns i TV-rutan. 

När tid finns, så kommer det.
Men som sagt. JAG ÄR VÄRLDENS GLADASTE.


Idag, just nu.

Nu, väntan på det sista avsnittet tillsammans med de andra finalisterna i något fint rum här. 
Och sen, ett litet klick på publicering.
Nu kör vi. På riktigt!
YES!

Kommentarer
Skrivet av: Ina

Weeey, glad för din skull! Vinn hela skiten, du har min röst iaf! :)

Kram

2011-09-08 @ 22:18:26
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Åh vad roligt Linnea!!! Du är grym och kommer gå hur långt som hellst!!!!! Fan va kul!! Btw fan va het din lagkamrat Fred är, är han singel el ;) haha

Kram och lycka till!!

2011-09-08 @ 22:24:47
URL: http://lavidadejohanna.blogspot.com
Skrivet av: Maria

Är såååå lycklig för din skull!

2011-09-09 @ 19:03:39
URL: http://rockabillymom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Heja dig,du är sååå duktig kram Mor

2011-09-10 @ 10:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback