Inhale, exhale

På söndag sjunger jag eget material. Inhale. En låt som betyder väldigt mycket för mig och som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. 
Att få chansen att göra någonting eget känns lite extra inombords.

Den 31 maj i år skrev jag låten. Då befann jag mig på en helt annan plats än nu. Ghana, närmare bestämt.
Mycket hade hänt runt mig och min fina Iz och tankar blev till toner. 
I samband med att låten skrev skrev jag följande rader på bloggen;

"Ibland måste man klippa banden, ta avstånd och lämna. Lämna platser, lämna människor och vissa måste lämna livet. Även om det är jobbigt och även om man ibland får försöka stänga av sina känslor vet man någonstans att det oftast är nånting man måste göra. Lika självklart som att andas. 

Jag har sjungit ut mina tankar. Här; Inhale."



Om en timme fyller jag år. Det har jag liksom glömt av eftersom mycket annat snurrar i huvudet just nu.
Ett år kvar. 
Sen börjar jag räkna ner igen.

Natt. Nu är det snart natt.
Måste sova.

Kommentarer
Skrivet av: alice

grattis grattis!

2011-10-01 @ 00:09:34
URL: http://alicecarin.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

För mig är du äkta vara. Man hör att det finns någonting genuint bakom rösten, som också återspeglas i rösten. Fortsätt att sjunga från hjärtat och var dig själv för du är grymt bra!

2011-10-03 @ 21:08:00
Skrivet av: EE

Kul att du hittat till bloggen!

Du sjunger så otroligt, din röst är fantastisk.

Fortsätt gör det du gör och lycka till i TT!

2011-10-06 @ 09:02:04
URL: http://enplatsdarjagkanvila.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

När ord inte räcker till, så känns det.. du är verkligen helt magisk, den känslan och den rösten med det härliga håret och de ögonen. Du har power!! Fantabulous!

2011-10-23 @ 12:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback