Du är hoppet i ett IQ-fritt land

Vissa stunder kommer den liksom över mig. Saknaden, den enorma.
Saknaden och längtan till en annan kontinent, ett annat land. Längtan efter mina barn. Min R.
Det gäller att lära sig berätta för sig själv att den dagen faktiskt inte är så långt bort.
När tid finns, då åker jag.

Annars?
Halsbakterien har disco i min strupe och det känns som att den föder ungar och bygger en hel stad i min lilla hals. Dumma. Även här gäller det att berätta för sig själv att den bara ska bort. Och att det är det enda alternativet. För på söndag, då ska jag sjunga. Så är det bara.

Hotellivet orsakat utav halsbakterien börjar få mig lite rastlös. 
Tid för textanalys.

Hörs.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Äter du penecillin??

2011-09-22 @ 20:52:45
Skrivet av: Karolina

Du är grym. God bless!

2011-09-23 @ 18:11:23
Skrivet av: Anonym

svar: oj, förvånad att du hittade min ytterst lilla blogg! Men glad att du gjorde det. Inget att tacka för, du är superduktig! Och namnet var bara så roligt för jag heter linnea och mitt ex khalil så blev en rolig blandning dessutom hehe:) lycka till med allt!!!

2011-09-24 @ 20:28:58
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback