Som om de har regn i tanken

När filmen satte igång och bilderna utav Paris rullade tillsammans med fransk musik blev jag som förtrollad. Jag sögs in i filmens vackra vyer och njöt till fullo. Jag kunde även se dig där. Med din motorcykel, åkandes längs kullerstensgatorna mellan alla detaljrika små hus. Se dig fastna i timtal bland böcker i små trånga antikvariat och bland prylarna i små andrahandsbutiker. Och, såklart, en kaffe i handen på en uteservering placerad på gatan bland husen. Men utan cigarett. För, du har ju slutat.
Just ja; En fin kväll ikväll.
Det var dit jag skulle komma.

linnea khalil true talen linneak linnéa liinneak

Imorgon ska jag ta mig till Skåningen och titta på bästa J's lilla utsällning som just nu pågår där.
Eller. Jag hoppas att den pågår än.
Jag måste skriva. Och fråga.
I vilket fall ska det bli fint att se. Och ses.

Nu är det natt.
När det är natt sover man.
Tack Paulina för kvällen.
Natt.

Kommentarer
Skrivet av: Markus L

Hejsan Linnea!



Ser att du också är en bloggande äventyrare och resenär.



Vill du byta länkar med min reseblogg?



www.lovdell.se



Jag kommer att lägga en länk till dig om du länkar till mig.



Båda parter tjänar på sådana länkar till sidor inom samma kategori med hög kvalité. För att t.ex. hamna högt på Google och andra sökmotorer.



Hör av dig! Du har ju fått min mail här.



Tack på förhand.

Ha det bra!

MVH / Regards

Markus L

2011-10-14 @ 14:34:15
URL: http://www.lovdell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback