Observationer utav fina reflektioner

Ljumma och sömnlösa nätter är här
Jag blickar ut över en stad som sover och förundras över hur stilla det är

Jag skulle knappast ljuga om jag sa att allt jag vill ha finns här
Det är nästan som att livet känns precis som när man är nyförälskat kär

Snälla låt aldrig natten ta slut
Jag vill leva den förevigt, jag vill känna den fullt ut
Snälla låt aldirg natten ta slut
Jag vill leva den förevigt, jag vill känna den fullt ut


Idag är det lördag. En dag vi ska spendera på ett sjukhus där ett utav världens finaste liv just nu vistas.


Kommentarer
Skrivet av: pialotta /mamma

ge den lilla såååå mycket kärlek som ni bara kan det botar inte,men det ger så mycket annat

2011-05-21 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback