Mitt här och mitt nu

Jag letar efter min inspiration varje dag, men hittar den inte riktigt. Inte till att skriva här, men till mycket annat - istället. Det är drygt en månad kvar innan Ghanakapitlet stängs för denna gången. En månad. Jag minns hur jag för inte alls längesen sa till Isabell; nu är det en vecka kvar tills mars.
Sen tror jag att när saker och ting runtomkring blir till någon sorts vardag så ser man det med andra ögon än vad man tidigare gjort. Ett första intryck och ett första möte går aldrig att göra om och sedan dagarna i Busua har inga nya möten infunnit sig, kanske därför skrivandet tagit lite stopp. Kanske.



Annars, vad sker?

Total fokus på barnen nu. Fadderverksamheten har dragit igång och det känns hur fint som helst.
Att kunna lämna här och veta att barnen kommer ha det bättre känns otroligt bra.

Förövrigt så är musiken det som tar stor del utav min övriga tid.
Har tänkt mig en musiksommar, med allt vad det innebär.
Eventen och annat hittar ni på min facebooksida.

För er som har lust att göra mig glad kan klicka er in på sidan nedan och ge mig en röst.



Allt för nu.
Ska försöka bättra mig. Så förhoppningsvis hörs vi snart igen.
Love.

Kommentarer
Skrivet av: mamma pia khalil

skönt med lite läsning igen

2011-05-05 @ 07:50:07
URL: http://linneak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback