.




Håll om mig lite till är du snäll
Varför inte bara ligga här tills morgon blir kväll
Jag har glömt ditt namn och vad som igår blev sagt
Men det spelar ingen roll låt oss bara förföra varandra i en sista akt

Kärlek på låtsas
Kärlek på låtsas
Det måste vara detta som kallas kärlek på låtsas

Genom din bringa kan jag skåda ett hjärta som slår
Ett hjärta som pumpar lika hårt som våra kroppar gjorde igår
Med droppar av svett på två människor helt utan vett
Med två liv i ett nu
I en stund med bara jag och du, jag och du, jag och du

Kärlek på låtsas
Kärlek på låtsas
Det måste vara detta som kallas kärlek på låtsas

Väck mig aldrig ur min vakna dröm
Jag skulle vilja konservera känslan utav denna tid, detta rum
Det vita lakanet ringlar sig runt min nakna hud
Mitt på golvet i rummet ligger en låtsasprins och en ogift brud

Du var vacker igår
Du är vacker idag
Du är nog vacker imon även om jag aldrig kommer få se
För nu är vår tid rätt
Imon är den glömd
Då har du lämnat detta rum med ännu en kärlekstrofé

Kärlek på låtsas
All denna kärlek på låtsas
Jag älskar att hata vår kärlek på låtsas
Kärlek på låtsas
Det måste vara detta som kallas kärlek på låtsas


© Linnéa Khalil 2011-05-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback