En fråga

Jag har en fråga till dig ifrån Kungälv, som använder windows 7 och surfar med Chrome, som var inne 2 minuter och 30 sekunder på min blogg igår, 21 sekunder efter klockan åtta på kvällen. Efter det att du skrivit in tre ord i googles sökruta. Tre ord som tillsammans är de mest puckade orden jag läst som även får mig att undra vad du egentligen letade efter. Ville du hitta information om ämnet? Veta om det som människor på gatan där hemma uppenbarligen går runt och pratar om verkligen stämmer? Eller ville du kanske helt enkelt bara gotta dig i någon annan människas missöde?

Hur eller hur.
På internet är man aldrig anonym. Tänk på det. Pucko.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

äckliga människor det finns

2011-06-29 @ 19:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback