Från Kungälv till Kungsholmen

En klocka tickar i mitt kök. Jag är ovan vid klockor som tickar men tror att jag ska kunna lära mig att stå ut med ljudet. 
Kaffet är varmt. Utanför fönstret blåser det. Utanför, där lite av en ny värld uppenbarar sig. Eller ja, en ny stad, i alla fall.
Jag har flyttat.







Tänkte skriva ett par ord men blev just precis nu extremt sugen på att spela gitarr.
När jag vill det, då är jag inspirerad och sugen på att skapa eftersom nya miljöer och känslor i kroppen är det bästa för att få kreativiteten att växa inom mig.

Kaffe och gitarr i mitt nya kök och i min nya stad kanske vore något?
Ja, så får det bli.

Vi hörs.

Kommentarer
Skrivet av: prisikin

ser ju mysigt ut det lilla jag ser. hoppas ni får det bra och att allt blir som ni vill

2011-12-14 @ 12:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback