Tvåtusentionollnionollsju

<b>Att få, att komma, att fylla.</b>
<br><br><strong>Att få</strong> sova sked med Helmer är obetalbart. Han är just nu den bästa mannen i mitt liv.<div></div>
<div>
<strong>Att komma</strong> på hur skönt det är att mitt sunda liv är tillbaka igen. Grönt, nyttigt och svettigt.</div>
<div></div><strong>Att fylla</strong> näsan med frisk höstluft som ändå fortfarande är tillräckligt varm för att man ska slippa frysa när man andas den.</div>
<div></div>
<div><br>
Dessa <b>att</b> har gjort min dag bra.<br>
Tack<i>att</i>
Att få, att komma, att fylla.

Att få sova sked med Helmer är obetalbart. Han är just nu den bästa mannen i mitt liv.
Att komma på hur skönt det är att mitt sunda liv är tillbaka igen. Grönt, nyttigt och svettigt.
Att fylla näsan med frisk höstluft som ändå fortfarande är tillräckligt varm för att man ska slippa frysa när man andas den.

Dessa att har gjort min dag bra.
Tackatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback