Tvätta händerna, borsta tänderna

Therese, min kära vän. Idag tänkte jag på dig när jag åt middag i min ensamhet. Oj, redan här blir jag nog tvungen att tydliggöra mig lite. Middag. Min definition på det ordet idag är; gårdagens krögarpytt som vars små fyrkanter av ingredienser blivit stela som knäckebröd på grund av mötet med luften i mitt kök som pågått under gårdagen, natten och dagen. Då kunde jag inte låta bli att skratta lite. Therese är nämligen den vännen utav mina som inte äter värmd mat. Dagen-efter-mat. Jag skrattade lite för att jag tänkte, lilldjävulen som jag är, att nästa gång kan jag bjuda Therese på kall, stenhård krögarpytt serverad direkt ur pannan. Precis så som jag intog målet idag. För det borde väl bli godkänt, så länge jag inte värmer på den kulinariska rätten? Eller?

Therese. När du flyttar hemifrån kanske du kommer följa mina ord som lyder:
If it is not moldy, eat it!

Kommentarer
Skrivet av: WeDesign

tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi har just nu två tävlingar i bloggen där du kan vinna söta designer. :)



eller behöver du bara designhjälp? kika in hos oss!

/ WeDesign

2010-09-26 @ 17:47:26
URL: http://wedesign.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hej!

Är du intresserad av min blogg?

Ska vi lägga till varandra via bloglovin? Lägg till mig, säg till när du gjort det så lägger jag till dig. ;)

2010-09-26 @ 20:13:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Skrivet av: Camilla

hjääälp vad duktig du är! hittade dig bara av en slump när du skrev till Gynning på hennes blogg.

Har du någon skiva man kan köpa? Har du skivkontrakt?

kram

Camilla

2010-09-26 @ 20:39:31
Skrivet av: LinnéaK

Hej Camilla :)

Tack för att du skrev. Roligt, roligt.

Har varken skiva eller kontrakt.

Jobbar på det ;) Hehe.

Ha det fint!

/L

2010-09-26 @ 20:42:09
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: Tessansessan

HAHAHA!

2010-09-26 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback