Trött

Jag är egentligen för trött för att skriva.
Vill bara höja ett varningens finger till er festglada människor och framförallt till er tjejer som ibland festar till det på krogar osv.

Inatt slutade min kväll på akuten följt av IVA. Jag vaknade idag upp med dropp, ekg och syrgas. Skulle gå på toaletten igår och där slutar mitt minne. Allting är svart. Idag har jag har leriga klackar och urinvägsinfektion.

Var rädda om er när ni går ut. Det tänker jag vara i fortsättningen. Extremt rädd om mig.

Kommentarer
Skrivet av: Annica

Otäckt!!! Stooor kram!!

2010-09-09 @ 12:33:20
Skrivet av: Maria

Lilla Hjärtat, det händer dig alldeles för mycket saker! Var rädd om dig!

2010-09-09 @ 12:35:12
URL: http://rockabillymom.blogg.se/
Skrivet av: ankan

inte bra....men du 'r hemma så då verkar allt tillslut gått ok...men usch...

sköt om dig!!!



många kramar ..serframemot visitiation i Malmö snart ngn gång...plocka upp den andra i götet och ta med ho som bor halvvägs ner med:)



kramkram

2010-09-09 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback