Som ringar på vattnet

Jag pratade, för bara ett par veckor sen, om kedjor. Bra kedjor. I det fallet handlade det om att jag väldigt gärna hade velat påverka en människa att tänka annorlunda i möten med nya människor. Mindre hat och fördomar helt enkelt. Alla älskar alla, ingen hatar någon. Var poängen av kedjan jag ville starta.
Nu får jag ta del av en annan kedja. En rolig kedja.

Vet att ni som är vän med mig på facebook inte missat att en utav mina youtubeklipp uppmärksammades igår när originalartisten valde att lägga upp mitt klipp på hans sida. Sånt är så roligt att man kan leva flera dagar på det. Man får lite ny energi att omvandla till inspiration och lust. YES!

Det roliga när någon betydelsefull person uppmärksammar en är att andra folk fortsätter att göra det. Därav den roliga kedjan jag ville berätta om.
Det känns otroligt roligt att inte bara Darin, Frida och Kicki delat med sig av mitt videoklipp, utan i nuläget även 291 personer till som jag inte har en aning om vilka det är. Det är hur roligt som helst! HUR ROLIGT SOM HELST!

En rolig kedja. Kort och gott.
Tack.



Kommentarer
Skrivet av: Hanna

Måste bara säga att du är sjukt duktig på att sjunga! :)

Såg din video som Darin hade postat/länkat, jättebra!

Har du funderat på att söka till Idol eller något? :)

2010-09-02 @ 17:12:48
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback