Nu minns jag

... hur det var för exakt ett år sen när jag och mina vänner var i Norge och jobbade. Gröt och tidiga mornar med en cykeltur som transport med jobbet i sikte.
Precis samma idag. Nu.
Hade glömt av hur mycket jag hatar det och hur fruktansvärt morgonhumör jag har. Jag är en hemsk människa och ett odjur. Hade fel människa gått in genom dörren så hade jag dödat den. Just nu skulle jag vilja hoppa in i min lilla TV och slå ner killen som sjunger, försöker sjunga, på Nyhetsmorgon.
Dessutom ösregnar och blåser det. Och jag upptäckte precis en maska på mina strumpbyxor.
Det är nu riddaren på den vita hästen ska komma och rädda mig. Men det är klart, inte ens en riddare vill gå ut i detta vädret och speciellt inte så här tidigt på morgonen.
Stackars mig. STACKARS MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback