En gång är ingen gång va?

Jag brukar tycka att folk som är negativa är tråkiga. Tycker liksom att allting blir roligare och bättre om man försöker se nåt bra i allt, hur dåligt det än tycks vara.
I morse var jag en sån människa som jag inte tycker om. Det är jag tyvärr varje morgon om jag tvingas upp för tidigt. Tror det enda som skulle hjälpa är nån sorts medicin. Eller sovmorgon, helt enkelt. Sovmorgon i en vacker mans sked, om jag verkligen hade fått bestämma. Men, ibland får man inte det. Som i morse typ. Och imon morgon också för den delen.

Nu är jag glad igen. Fruktansvärt trött efter 12 timmars arbete och nya intryck, men glad, som sagt.

fader vår
Förlåt för mitt negativa morgonhumör.
Tusen tack mamma för den sköna cykeln.
Tack Siv för att du överraskar mig med diverse skatter utanför min dörr om dagarna. Blir så mycket roligare att komma hem då.
amen

Nu borde allting vara lugnt igen va?
Yeah.
Bra.


Kommentarer
Skrivet av: mamma

roligt att du trivs med cykeln,det gör jag oxå,cykla lugnt kram

2010-09-15 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback