En färgförändring borde fungerat

Efter jobbet idag hade jag en sak i sikte. En sak jag ville göra.
Sjunga och spela.
Tiden gick och ju mer jag fick spelat in destu mer omformades min vision om att kunna mata cyberspace med ännu ett klipp ifrån mitt sovrum till Veronica Maggios ord som lyder; aldrig nöjd. Jag blir aldrig nöjd.

Får väl ännu en gång hoppas på att ni nöjer er med en printscreen, mest för att kunna bevisa att jag inte snackar skräp, och klichen om att  det är tanken som räknas.

Förövrigt har jag bytt namn från Khalil till Svensson vilket innebär följande; Väckarklocka som ringer, kaffe, arbete, träning, dusch, soffa och god natt.
Nu är jag för närvarande under punkten dusch i programmet. Och duscha kan man ännu inte göra med dagens elektronik. Så en punkt följt av ett knapptryck på spara & publicera får det bli just precis... NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback