Innan, när och efter

Vissa stunder, ungefär 8.20 idag för att var lite mer precis, fick jag en liten tankeställare kring att kanske lösenordsskydda min blogg. En tanke som såklart dog ganska så fort. För det vore ju jätte tråkigt. Faktiskt.
En annan tanke, som slog mig ungefär vid samma tidpunkt, var att kanske skriva en manual, förklaring, synonymordbok tillhörande mina inlägg så människors förmåga att förvrida ord, datum och händelser inte hade spårat ut, vilket jag vid ovan nämnda tidpunkt fick till mig lätt kan hända.

Eller så får jag helt enkelt bjuda på det, mitt språk och mitt ibland otydliga och i gåtor skrivna tankesätt och formuleringar, och helt enkelt förundras över folks ork att luska, leta, förvrida och sprida.
Jag förundras över detta. Verkligen. Detta samtidigt som jag fortsätter sökandet efter bilder, text, fantasier, skriverier och annat som uppenbarligen påvisat att jag var på fest söndagen den 16e oktober. Något som jag inte själv varit och är medveten om. Kanske blev jag drogad igen? Innan jag gick ut, när jag gick ut och efter att jag gick ut eftersom jag, som sagt, inte visste om detta själv. 

Jag slutar i detta ögonblick att lägga mer energi på det. Sätter tre ord som punkt för detta;
spännande, märkligt & infekterat

Dricker lite kaffe och kommer till insikt om att mitt köksfönster är i stort behov utav att putsas. Någon dag inom en snar framtid. 

Tack för att ni läser.
manual?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback