Inga ord kan bli för stora

Gårdagen blev precis som jag ville. Jag fick känslor i kroppen som jag mår bra av. Jag gjorde mitt och folk tog in. Det känns så väl. Om någon lyssnar eller bara lyssnar. Men igår var det äkta och idag lever jag på det.
Tack.

Blev ett extranummer dessutom. En låt som ligger mig väldigt varmt om hjärtat.
Det lät på följande vis.


(Jag jobbar dåligt under stress och åkte därför ifrån mitt mikrofonstativ. Min kära vän Therese fick bli ett livs levande, finns alltid lösningar på problem. På ett eller annat sätt. Tack för hjälpen godbit!)


För att hitta på andra saker under min städning kom jag på den ypperliga idén om att ta ett foto. Lite för att se om det märks, att jag är äldre. Men mest för att ha en anledning att pausa i min städning. Det är jag duktig på. Inte att städa då utan att hitta på andra saker. Fotot gav väl inget vidare resultat i form av upptäckter utav rynkor eller andra ålderstecken, noterade mest mitt allvarsamma uttryck. Varför? Jag som är jätte glad idag.

So long folks. So long.

Kommentarer
Skrivet av: emelie

Åh Linnea, när jag hörde din version på Fix you fick det mig att tänka på att din röst skulle passa perfekt för "The Scientist" med Coldplay. Går det att ordna tror du? :)



Din röst är fantastisk.

2010-10-02 @ 22:33:45
URL: http://makeitalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback