En känsla av många olika grader



Att cykla till jobbet kvart i sex i morse var inte så farligt som jag trodde. Jag var både tröttare och det var betydligt kallare tre timmar senare, när jag cyklade hem ifrån jobbet igen.
Nu har ett ägg passerat min strupe och jag har befunnit mig i ett sovande tillstånd i tre timmar. Skönt.

Imorgon är det fredag och jag kommer vänta på att min telefon kommer ringa och ge mig information som jag väntat på ända sen dagen hette måndag.
Efter fredag är det lördag. Sen är det söndag. Då ska jag jobba. 
Efter att jag jobbat så är jag ledig. Då ska jag ha en veckas semster vilken jag kommer spendera ungefär 45 mil norrut med människor jag tycker om. 
Tack på förhand.

Nu; Fink och vatten.
kweli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback