2024

Black is black and it is black. Black is black and it is very black.

Jag har fått nagellack på min musplatta. Det är i vägen.
Jag har blivit påmind om att jag är kvinna, i form av magsmärtor och svullnad.
Jag vill lägga mig i varma armar och gråta ikapp med det ihärdiga regnet.

Jag vill krypa ur mitt skinn och slippa den rådande känslan.
Jag kommer till insikt om att det aldrig kommer att gå, att fly från sig själv.
Jag putsar och rustar därför upp mitt skinn istället och flyr med det.

Jag måste iväg. Fort.


Fotobeskrivning: 23/10-2010 kl justprecis:nu, 50% horisontell ställning i soffan.
Kommer i fotandets stund till insikt om uppkomsten utav min nyblivna rynka i pannan.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

åk du! jag kommer efter om en stund!

2010-10-24 @ 18:02:05
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback