201010012010100220101003

Dashuri. Սեր. Sevgi. Любов. 爱. Armastus. Mahal. Amor. სიყვარული. Αγάπη. Renmen. אהבה. Liefde. Cinta. Grá. 愛. 사랑. Ljubav. Mīlestība. Meilė. Љубовта. Dragoste. Любовь. Láska. Upendo. ความรัก. Aşk. Szerelem. Tình yêu. Каханне. الحب. Love.
Kärlek.
Världens finaste ord. Varsågoda mina vänner, idag vill jag ge er det ordet. Jag vill ge er det för att världens bästa människor förtjänar världens bästa ord. Speciellt efter min helg som varit den bästa på länge. Jag har tappat andan så många gånger att jag inte kan sätta en siffra på antalet. Jag har tappat andan för att jag skrattat så mycket. Magont, andnöd, tårar kan ibland vara något bra. Precis som det varit för mig dessa dagar. Magont, andnöd och tårar av skratt och lyckorus.

Tack för att ni fyllt min kropp med lycka.
Tack, vill jag säga till alla er. Och världens finaste ord. Såklart.

 


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

och vi säger lika mycket tack och ger kärlek tillbaka! puss älskling

2010-10-04 @ 13:11:02
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback