Tre snabba

Jag blir väldigt glad över svaret ja i frågan om någon vill dricka kaffe med mig.
Köksfönstret är fortfarande, precis som förra veckan, i stort om inte större behov utav att putsas. Idag lyser solen starkt och en ständig påminnelse om tvättbehovet visar sig varje gång jag tittar ut.
Just det, tittar ut. Det gör jag nu. Tittar ut över min gård som snart blir någon annans.
Om 18 minuter hoppas jag på ett ja i frågan om någon vill dricka kaffe med mig. Om 18 minuter ska jag ha möte nummer två med mäklaren.

Kommentarer
Skrivet av: PRISIKIN

vad??

2010-11-08 @ 17:05:01
Skrivet av: L

Kom och köp, kom och köp!

:)

2010-11-08 @ 17:07:34
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback