Tack för nu, tack för du

Nu säger jag hej, om inte i dina drömmar, i alla fall i din verkliget. God natt L.

Det vore absurt och rent idiotiskt av mig att påstå att jag inte kommer sakna dig. För det kommer jag. 
Jag kommer sakna dina ord, din inspiration, din närvaro. Dig.
Jag hoppas att vi ses igen. 
Framtiden vet, framtiden avgör. Det har du lärt mig.
Vill den som jag så kommer jag bli glad. Jätte glad. Precis som du är nu. Och jag för dig. För nu är det snart äntligen dags, det du väntat på så länge. 

Nu går du från verklighet till dröm.
För mig. Ett tag. 
Ska leta efter paus, varje gång vi ses.
Och du, ha det precis som du i själva verket alltid har en tendens att vara; bäst. 
Fina, finaste människa, ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback