November, ett litet tag till

När dagen senast hette måndag packade jag - via text - ner fina ord, kramar och lite kärlek i en ryggsäck som nu befinner sig på andra sidan jorden.
Idag packade jag bananlådor med överflöd som jag så fort som möjligt vill frigöra mig ifrån för att möjliggöra att även jag snart befinner mig i en annan del av Världen.
Den 14e december packar jag en väska och åker till huvudstaden, jag packar även inspiration och pepp inför mötet med två fantastiska tjejer som jag kommit i kontakt med i samband med min Ghanaresa. En av dom nämndes i föregående inlägg. Den andra personen, hennes och våra planer, får ni veta mer om, en annan dag.

Men packa. Det känns som det är ordet som gäller för tillfället. Packa, packar, packat.
Tack för pack. Helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback