Det blev en mycket lyckad afton

linnea khalil linnéa liinneak linneak liinneak.blogg.se linnepinnefinne

Inatt
blev jag kallad Lady Gaga av tre olika människor och grupper på gatorna i Göteborg vilket innebär att utklädnaden borde klassas som godkänd och lyckad.
Inatt insåg jag, alldeles för sent, att jag råkade kasta med koden till mitt nya bankomatkort i samband med bidrag åt en gatumusikant, som förövrigt spelade dragspel med handskar. Skillat!
Inatt, så även kallat imorse för de som anser klockslag runt 6 vara mer morgon än natt,  skrattade jag, återigen, så mycket att jag trodde jag skulle dö. Magmusklerna var ett par sekunder från att kollapsa. Allt jag var kapabel att tänka i detta ögonblick var; Love live. Love live.
Sist men störst. Inatt låg jag berusad och lycklig på det vi kan kalla första parkett och beskådade ett frieri som var fint, gulligt och rätt stört. Love life, ännu mer. BiggihjärtaRoxy = jätte sant! 
Nu. Bakfyllestek hos mamma. KÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback