Återkalla publicering av

Det är natt. En timma natt. Datorn värmer mig i mitt kyliga vardagsrum. Bredvid datorn finns på ena sidan en påse innehållande ett fåtal pistagenötter och på andra en tallrik fylld utav pistageskal. En längtan efter min Afrikadiet infinner sig.

Jag har skrivit två blogginlägg. Tre med detta. Jag har spelat in 21 videos. 3 blev uppladdade, i en privat mapp på youtube. Två blev uppladdade här. Senare ändrade ifrån Allmänt till Återkalla publicering av. Alltså fanns dessa i mina två tidigare blogginlägg för er som ännu inte lyckats räkna ut detta.
Ibland hinner någon läsa mina inlägg som jag publicerar men senare återkallar vilket sker ganska så ofta faktiskt, att jag återkallar. Dock hann ingen det idag, vilket jag självklart är tacksam över eftersom meningen med själva återkallningen av inläggen är att ingen ska hinna se dom. Men som sagt, ingen hann idag. Senaste besökaren, enligt besöksstatistikverktyg, var här 01.09, kommer ifrån Kungälv, surfar med Google Chrome, använder Windows Vista och heter Linnéa Khalil.

Min utkastmapp fylls på mer och mer för varje dag som går och ibland hade jag önskat att jag vore en smula mindre självkritisk. Men icke.

Det finns två saker jag ska åta mig att göra imorgon.
Ett. Spela in ytterliggare ett par videos och bli nöjd med minst en för att sedan kunna dela med mig av det jag älskar mest. Jag måste ju lära mig nu, att dela med mig, eftersom jag ska bli rockstar.
Två. Gå in på synonymer.se och hitta en eller flera synonymer till ordet återkalla, då ordet använts alldeles för många gånger i ett och samma inlägg.

Tidigare inatt.

God natt.

Kommentarer
Skrivet av: prisikin

Ta tillbaka....deleata nä inte samma sak. Menade du allvar med det som du sa häromdagen???

2010-11-12 @ 11:20:27
Skrivet av: Anonym

sluta snåla, upp med det nu!!!!!! vi väntar

2010-11-12 @ 12:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback