A change is gonna come

Ytterligare ett steg i rätt riktning.
http://www.hemnet.se/beskrivning/1018995

Idag skriver jag så pennan blöder. Projektplan. Fruktansvärt roligt. Fruktansvärt motiverad.
YES!

Igår lyckades jag, tillsammans med Therese, att återigen bevisa att ord som gå ut och ta en öl borde ändras till någonting i stil med; gå ut och börja ta en öl. En till. Och en till. Sen ett öltorn på 3,5 liter som måste ta slut inom 45 minuter då stället stänger enligt upplysan om öppettider på dörr. Vilket i sin tur visade sig vara siffror som inte gällde oss då vi blev kvar i ytterligare 5 timmar på stället. Bjöds på avslagen Budweiser och alldeles för många Tequila-shots tillsammans med en stammis som hette Håkan vars favoritband inte helt otippat var Pink Floyd och barens två ägare som berättade om deras före detta liv i Dubai och som ställde sig och friterade jalapeños och lökringar klockan 04.30 för att få oss att stanna. 
Klockan 6 somnade jag och Therese som två sälar i min säng. Stenhårt. Blir lätt så efter att man gått ut och tagit en öl.

Tack för livet.
Otack för snöyran.

Kommentarer
Skrivet av: Daniel

"Gå ut o ta en öl" + Pink floyd - Bra inlägg

2010-11-10 @ 07:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback