Prt sc + ctrl c + ctrl v

Kökssång. Repetition, live ifrån my very own kitchen. Kan se ut ungefär så här:

linnea khalil liinneak linnéa


Å just det ja. Tack alla bästa folk för all fin respons jag fått på facebook och övriga forum. Grymt. Tack! Ni anar inte hur glad jag blir. Nä. Det gör ni icke!

Nu blir det lite städning, lite jobb, lite mer sång och en snabb fika innan det är dags för mig att jobba natt. Vaken natt dessutom. Premiär för det, får se hur jag fixar det. Förmodligen hur bra som helst eftersom jag är en nattmänniska. Men, det märker vi imorgon.
Ha det bra i regnet.
Ciao

Kommentarer
Skrivet av: S A N N A

SV: Tja! ;) haha ja visst är den bra XP

Tack, desamma. Ja vet inte riktigt men ja hittade

något klipp på när du sjöng, du är riktigt duktig!

2010-05-12 @ 17:14:24
URL: http://ssannastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback