Med havet framför mig

Musik spelas i de förstörda högtalarna. Bilar kör och tutar på gatan utanför. Jag sitter i ett fönster, mitt på Copa och känner hur den varma luften blåser mig försiktigt i nacken. Skönt. Huden är lite bränd efter två dagar i stark sol så avsvalkande vindar är mer än välkomna!
Jag försöker få ur mig alla tankar och intryck som huvudet är fullt av men det är för mycket. Tror jag får smälta detta några dagar. Smälta att jag är här, i detta underbara land bland underbara människor och underbar kultur. Sen kan jag berätta för er hur jag har det och vad vi gör.
Nu ska jag fortsätta njuta av att jag sitter här. Dricka upp mitt kaffe och göra mig i ordning inför ännu en mysig kväll i Rio.







Kommentarer
Skrivet av: moster

unbeliveable

2010-03-12 @ 22:46:21
Skrivet av: Johanna

Å va härligt ni har det, nu vill jag se ett kort på den berömda jesusstatyn med=)

2010-03-13 @ 11:26:15
URL: http://lavidadejohanna.blogspot.com
Skrivet av: Carlzzon

ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ AVUNDSJUK JUST NU!!!!

2010-03-13 @ 12:05:26
URL: http://truestoryright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback