Tack för denna gång

Rio, Rio, världens bästa Rio.

Nu när veckor plötsligt blivit till timmar undrar man vart all tid tagit vägen. Förstår det inte. Vill inte, vill inte, vill inte. Låt tiden stanna ett tag så jag kan suga in de sista intrycken för denna gången. För det är bara 'färdigt' för just denna gången. Hit kommer jag garanterat att åka igen. En underbar stad med underbara människor.

Tänker inte ägna sista tiden åt att sitta vid datorn. Gör istället så att jag lovar en mer detaljerad uppdatering när jag landat där hemma igen. Imorgon kväll nån gång helt enkelt.

Hörs då.
Ciao, ciao, adios.

Kommentarer
Skrivet av: prisikin

Lycklig resa hem!!

2010-03-28 @ 15:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback