Hej då kalla Sverige. Hej varma Brasilien.



Det får bli en snabbt inlägg innan jag tar tag i allt jag måste ta tag i. Packa klart, fixa mig, skriva ut biljetter, hämta pengar, ladda batterier, deklarera osv osv osv.
Känns faktiskt helt okey att jag imorgon vid denna tiden landar i ett 36 grader varmt och soligt Rio de Janeiro och då får träffa Mathias och Therese. Grymt underbart.

Kommer ha tillgång till internet där så håll koll här på bloggen för spännande inlägg och grymma bilder. Det får ni ju självklart inte missa!
Tills dess mina vänner, ha det BRA!

Wink wink wink.

linnea linnéa khalil liinneak linneak liinneak.blogg.se

Kommentarer
Skrivet av: anlo

Ha det nu så gött...ska hålla koll varje dag!!!Kram Anlo

2010-03-09 @ 13:42:54
Skrivet av: Elin

Åååååh ha en grym resa nu och sänd lite sol hem till oss också :) Ser fram emot spännande uppdatering baby! Puss

2010-03-10 @ 07:50:53
Skrivet av: Anonym

vikken tid då???

2010-03-10 @ 15:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback