6 timmar i Rio.

6 timmar i denna staden och jag älskar den redan.
Hunnit gå till stranden, dricka cocosnötsjuice, handlat, kollat in lite omgivning. Nu ska vi käka och efter det ska vi ner och testa på att surfa. Har nämligen den turen att han vi bor hos lånar ut sin bräda till oss så mkt vi önskar, hur bra som helst.

Där fick ni en jätte snabb uppdatering. Lovar att komma med en mer utförligare beskrivning snart. Men nu ska jag njuta av den 36 gradig värmen och ha det mkt bättre än alla er där hemma ;)

Hej så länge..


På väg.

Goa vågor.

Här är huset vi bor i. Våning 12.

Här är gatan vi bor på, Copacabana om ni hört talas om?

Här har ni oss! Hej hej.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

nice!!!!

2010-03-10 @ 21:14:54
Skrivet av: ankan

awww. SUPER JU!!! du kommer l'ra dig surfa innan mig...h'r 'r life för kallt...

kul å se er alla tre på bild igen.

i övrigt älskar jag din headbild ....fintttttttttt



ok njut nu!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-10 @ 22:42:25
Skrivet av: Carlzzon

SHIT era gottegrisar =P

Hoppas allt är bra med er!! =)

2010-03-11 @ 00:57:46
URL: http://truestoryright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback