Turnéstart

Vet att jag dröjt. Men nu har jag äntligen tagit tag i det och fixat en liten uppdatering ifrån turéstarten vi hade för två veckor sedan. 4 fartfyllda och grymma dagar. Något av det roligaste och ohälsosammaste jag någonsin varit med om.
Här har ni ett litet urval bilder ifrån de lugnaste stunderna.
Varsågoda.


Många timmar spenderades i vår lilla buss.

Full rulle hela tiden. Här hade jag 2 minuter att andas. Då satt jag i fönstret och tittade ut över Sundsvalls gator.

Umeå stad.


Det utlovade och mkt eftertraktade kisskollaget. Alexander, mannen med blåsan...
Mobilbild. En av många. Den enda jag kan bjuda på. Jag och Majlis. Tiden är runt 4 i Boden. Alldeles för mkt alkohol den kvällen.

Sen till det viktigaste. Live!


Där har ni lite. Kan hända att det kommer ännu mer. Håll koll and enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback