Jag lever

... men kanske inte hipp hipp hurra.
Fast... Det kanske jag ändå vill påstå att jag gör. För visst är det väl ändå lite hipp hipp hurra när livet leker och allt är på topp?

Nu ska jag skriva så fingrarna blöder. Snabbt måste detta gå. Dagen har varit lång och händelserik. Från en fin sthlm-visit i ankom jag till Gävle vid 13-tiden idag. Egentligen skulle vi spelat där men Gävle blev istället Sundsvall så efter en trevlig vistelse i staden med trevligt sällskap plockade Alex och Sayit upp mig och vi puttrade vidare till Sundsvall. Soundsheck, sjukt god middag, tankning och just precis nu, i skrivandets stund; hotellrum, uppsjung och fix.

Lovar att uppdatera mer när jag har tid. Boden, Umeå (eller var det Luleå?) och Lycksele väntar till helgen.
Mer om det kommer.
I'm back on track.

Alex och jag i vårt rum. Precis exakt nu, typ.



Kommentarer
Skrivet av: prisikin

va gött änna, jag blev orolig när jag såg alex skriva att han behövde hjälp å att du inte svara om de skulle hämta upp dig i kungens kurva...kontrollbehov? jag?? nänänänä jag bara bryr mig jue

2010-06-11 @ 00:14:25
Skrivet av: anlo

Va kul det låter ,glöm inte vårt poängsystem!!!!

2010-06-11 @ 07:31:48
Skrivet av: Jethro tull

alla dom norrländska städerna låter som vinter o isbjörn för mig

2010-06-11 @ 07:56:40
Skrivet av: ankijalusi

Snyggingar!!

Vart i Umeå ska ni spela ? ;)

2010-06-11 @ 09:50:29
Skrivet av: Anonym

snygga ni är hoppas allt går bra kram

2010-06-11 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback