Köp en hora nästa gång

Att du orkade vänta i ett helt år. Ett helt år för något som skulle vara över på en natt. Skulle kunna säga att jag beundrar dig för det, för ditt tålamod. Men jag beundrar inte dig. Jag trodde att jag gjorde det och du fick mig att göra det. Precis som med alla andra. Ditt beteende är sjukligt. På riktigt.
Vet inte vem jag är mest besviken på. Mig själv eller dig. Mest mig själv för att jag var så korkad att jag köpte det du sa, köpte dina väl valda, sockerinlindande, ständigt återkommande ord. För att jag gav dig min själ och min kropp.
Och så dig. För att du är du och att du har hjärta att göra som du gör.
Vill ställa mig och skrika. Skrika till alla människor du uppenbarligen fortsätter nysta in i ditt ståltrådsstarka nät att man inte alltid ska tro på vad man ser. Än mindre på vad man hör. Frågan är hur man någonsin ska lära sig att sålla. Vems ord betyder vad? Du har förstört mig och min tillit till andra.
Blir lite besviken över att jag ens ödslar fler ord på dig. Har sagt att jag inte ska göra det och har heller inte gjort det på väldigt länge och efter detta tänker jag aldrig mera göra det.
Jag tänker sätta punkt. En skön punkt.
Men innan dess vill jag bara säga tre väl valda och betydelsefulla ord som kommer ifrån djupet av mitt hjärta tillägnat dig L, bara dig.
Du äcklar mig.

Kommentarer
Skrivet av: prisikin

ja vad skall man säga?? Inget man säger lindrar. Kan förstå hur du känner dock! Stor kram iaf E

2010-07-26 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback