We're lost in cyberspace

Jag är mycket glad över att jag hakade på Steffos förslag om att åka med till Småland och bästa familjen Eriksson. Blev en grym lördag. Startades med grill och chill i sommarvärmne med en massa skönt folk. Festen flyttades vidare och fortsatte länge länge. Vid 5-tiden blev det nattdopp i den, enligt alla Lidhultsbor, förbjudna sjön. 4 stycken vågade sig i. Gissa vad? Jag var en av dom. Frös sönder trots att vattnet faktiskt var varmt. Jag fick ställa mig i brasan för att få upp värmen igen och för att förgäves försöka få min nedskvätta klänning torr igen. Gick ganska dåligt. Fick dansa mig torr och varm med min nya bff och Jack på väg hem istället. Fett det med.

Väl hemma igen var det dags för efterfes, såklart. En efter en gav upp medans de tre vännerna stod och dansade, skrattade, drack vin och njöt av livet. Tillslut gav även vår tredje vän Jack upp och kvar fanns jag och Hiep. Efter dans och trakasserier på det sovande folket sjöng jag godnatt-visor framför pianot. Sen gav även vi upp och däckade, efter att min bff undrat hur länge jag egentligen orkar hålla på. Hörs att han inte sett min bästa partysida än... klockan var ju trots allt bara 7 när vi somnade...
Gårdagen var lugn och skön. Ute i värmen hela hela dagen. Minst lika bra dag alltså.
Älskar min helg. Lidhult och människorna är fantastiska. Tack ni alla. Glöm inte att komma hit, dörrarna är öppna.
Ciao ciao amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback