Vänner!

Nu är jag hemma igen. Skönt!
Efter första dagen på sjukan började det krypa i mig, speciellt när enda saken att sysselsätta sig med var att sova ungefär. Blev även otroligt sugen på nån sorts mat och dryck när droppet var det enda jag fick inta under 40 timmar. WOhoOOOooOOOO :)
Party!



Tack iaf för fina sms, samtal osv. Fint att ni bryr er! Tack, tack, tack. Jag har de bästa, finaste och mest betydelsefulla vännerna utav alla. Love!

Sen får man väl se vart detta kalaset slutar, för det är väl inte slut än tyvärr..
Men men. Just NU är det iaf prima och det blir helt enkelt fokus på det. Här&nu! Fokus, fokus.

Dags att ta tag i denna dag. Börjar bli dags.
Hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback