Mitt i prick!



Min kära syster hade otroligt skoj åt mig i lördags. Denna låten sjungs det på så gott som hela natten. Hon är trött på att hennes lillasyster ens tittar på "7th heaven-killar". Blonda, blåögda, tråkiga, torra, svensson svensson's. (Ibland är det iof tur att dom är tråkiga och humorlösa, annars kunde det kanske svidit i mansvalpens ögonen i lördags, hahaha)
Funderar på att prova 'andra sidan', det sägs ju att gräset är grönare där. Så om det möjligtvis finns nån dejtsugen gangster som läser min blogg, hojta till i så fall, så gör vi ett försök...

Kommentarer
Skrivet av: sten Danielsson

Det roliga är att den där killen som ni beskriver som "Blonda, blåögda, tråkiga, torra, svensson svensson's" råkar illa ut i serien när han blir tonåring, jag tror han stjäl o hamnar på nåt ungdomshem eller nåt....då va det rejält med action i serien vill ja lova

2010-01-11 @ 21:36:00
Skrivet av: Jossan

HAHAHA xD Ni är så roliga, ja visst e dom så överdrivna ^^ haha

2010-01-11 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback