Kors i taket!



Fick en sjuk klump i magen. Saknar det sunkiga köket i Rogneby fullt av de underbara kollektiv-flickorna, Tessy, Ämelie, Veronica, Annica, Anna-Karin., Suri och Gerd Shit. Trodde aldrig jag skulle längta tillbaka men ojoj, nu i denna stund gör jag faktiskt det. Nästan så det hade varit lite skoj om det vore september igen och hela resan började om från början..
Fast... Det vet vi ju alla att det inte varit ett dugg skoj med tanke på den enorma hemlängtan som trängde sig på när man väl var där. Så får helt enkelt trivas med mina tankar om att jag saknar kollektivet och flickorna. Det räcker nog så. Sen kommer vår grymma reunion bli den bästa på länge! :) Wihi!
Minnen, minnen. Dom kan man leva länge på!

Kommentarer
Skrivet av: Veronica

jag vill oxå vrida tillbaks tiden på sätt å vis! knepigt de där att man alltid inser vidden av allt det mysiga försent. man får helt enkelt försöka ta tillvara på dom där fina stunderna bättre i fortsättningen så man slipper se tillbaks på ett egentligen ganska jobbigt leverne i Norge, med monotona arbetsuppgifter å bananflugor bl a, och ångra allt man inte hann med och allt man inte tog tillfället att njuta av. ser framemot vår reunion SOM FAAAAAAAAAAN!!! ska bli såååå sjukt kul :D :D :D I CAN´T WAIT! :P

2010-01-20 @ 16:46:42
Skrivet av: Anci

Kan inte annat än hålla med fröken V häruppe:-D

2010-01-20 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback