Har ni sett?

Det är nästan inte sant. Att jag sitter här med tända ljus, nylagad middag, soft musik och myskläder på mig, på en fredag. Helt otroligt. Måste erkänna att det är fruktansvärt skönt dessutom. Spar mig till morgondagens kvällsplaner som kommer bli betydligt mer fartfyllda än dagens.

Förra helgen såg det ut såhär. Raka motsatsen mot idag.



En liten fredagstanke till världens bästa livscoach som alltid lyssnar och förstår. Har en underbar syn på saker och ting också..
Igår lät början av vår konversation såhär:
L: Miaaa.. Hjälp mig. Säg lite dåliga saker om (låt oss kalla honom Tord) Tord. Behöver tänka på nåt som får undan tankarna på att han är så bra. Blir knäpp. Det har liksom kommit över mig NU, jämför alla andra med honom hela tiden, sjukt jobbigt. Hjälp mig är du snäll.
M: Men... Jag känner inte ens Tord.
...
M: Iof. DET är ju en väldigt dålig sak med honom. Att han inte känner mig.

Gött att självförtroendet är på topp. Kommer använda detta mot dig nästa gång du klagar på dig själv! Sen kan jag inte göra annat än att hålla med. Synd om folk som inte känner dig! Doh. Love you. :)

Nu ska jag dricka te.
Hej så länge.

Kommentarer
Skrivet av: Livscoachen

Åh ♥ Kärlek till dig !

2010-01-09 @ 01:43:29
URL: http://baralitebitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback