Ljuset i tunneln, ÄNTLIGEN!

Ett tag kändes det som att man aldrig skulle bli klar. Men nu börjar det arta sig och man kan se ljuset i tunneln. Det sjukt fula skitförrådsrummet har förvandlats till en fräsch walk in closet och ni kanske kan gissa vem som är överlycklig? Nu är det lite smågrejer kvar i min nya underbara garderob som ska köpas till och hängas upp. Men det är ändå skapligt som det är.





Här kommer en liten smygtitt mina vänner.

Första utkast av min wic: Lila betongpelare, Bodil och en del av garderoben. YES!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Riktigt skoj å se!!:-) Hälsa SnyggBodil!

2010-02-08 @ 22:25:58
Skrivet av: Sleepy Spice

ÄNTLIGEN har Bodil hittat hem! saknar henne ICKE för 5 öre, pratade häromdan om hur högt vi hoppa när hon satt uppe å väntade på oss mitt i natten. omtänksam var hon, men inte desto mindre läskig ;P

2010-02-08 @ 23:06:28
Skrivet av: ankan

ME LOVE å bodil är där med...

LOVE LOVE LOVE



2010-02-09 @ 07:34:37
Skrivet av: Anonym

ÅÅÅH. fan vad underbart. LÄNGTAR efter att få mingla i den. hihi. KÄRLEK!

2010-02-10 @ 01:07:27
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback