Hipp hipp hurra på bemärkelsedan

Vill först göra er uppmärksamma på att jag skrev ett hyfsat långt inlägg. Så råkade jag klanta till mig, vilket jag gör rätt ofta, och radera allt. Jobbigt.

Jag tycker verkligen det är jobbigt med folk som pratar i gåtor. Är det för att jag själv gör det hela tiden som jag hatar det så mycket? Förmodligen. För när jag suttit här och begrundat mina egenskrivna blogginlägg inser jag ganska så fort att hela min blogg egentligen är en stor gåta. Jätte stor. En tolkningsfråga.

Igår skrev jag till exempel på twitter.com; Ska onanera med ignoransen. För, i brist på bröd får man ta limpa.
Konstigt va?
Stackars er. Jag hade tyckt att det hade varit jobbigt.
Eller så kanske ni ska vara tacksamma istället. Tacksamma över att jag triggar igång era hjärnor och er fantasi. Hur det än är så är det fint av er att återkomma.

Har jag förresten sagt att jag älskar Lidhult?
Inte?
Ok.
Jag älskar Lidhult.

Tack IZ för bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback