Banan vs. toalett vs. båda två

Dryg cafétjej: Hejsan
Linnéa: Hej. Ni har möjligtvis inte en toalett som jag kan få låna va?
Dryg cafétjej: Nä. Den är avsedd för mina kunder faktiskt.
Linnéa: Okey...
Dryg cafétjej: Men om du betalar 10 kronor kan du få låna den.
Linnéa: Okey. Men om jag köper nåt, då går det bra att använda den eller?
Dryg cafétjej: Ja, det gör det ju...
Linnéa: Bra. Hmm. Då tar jag en banan då.
Dryg cafétjej: En banan, okey... Då blir det... ... 5 kronor.

Linnéa - Dryg cafétjej
1 - 0

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

jag undrar varför vissa arbetar med vissa yrken, som de inte klarar,tänk om de fick lära sig att vara trevliga istället

2010-08-11 @ 20:24:28
Skrivet av: sarre

hahahaaa

2010-08-11 @ 22:43:16
Skrivet av: daniel

ha ha ha

2010-08-12 @ 14:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback