Kan man göra annat än le?

Hur underbart har det inte vart idag? 15 grader och strålande sol. Dagen har bestått av att njuta av solen. Massor av promenader och ett mysigt besök hos mormor på hennes balkong innan det var dags för promenaden till jobbet. Kan man göra annat än att vara glad nu? Oh oh oooooh no!

Sen så har blondie en hälsning:
Jag lovar er att dagarna efter torsdag, när jag återhämtat mig och vaknat från operationsbordet, då kommer det vara mer aktivitet här.
Dagarna innan = sämre.

Nu, jobb.
Ciao.

Eftersom det tog 3 sekunder innan käraste Evy skrev 'neeeeeeeeeej, vad har du gjort?' som kommentar kan jag svara på det, ifall nån mer skulle undra. Jag har inte gjort ett skit. Brasse-solen har gett mitt hår en ny hårfärg. Nu börjar jag äntligen vänja mig så bara för dig att göra detsamma Evy... Du verkar ju vara på mkt god väg ;)

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Neeeeeeej va har du gjort! Evy

2010-04-12 @ 19:48:24
Skrivet av: Sofia

jävla snyggt!

2010-04-12 @ 20:36:47
Skrivet av: prisikin

ursnyggt, mer å mer lik mej hahahahahaha

2010-04-12 @ 22:14:48
Skrivet av: Anonym

det är jättefint

2010-04-13 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback