Paris får vänta

... men vad gör det?
Ingenting. Ingenting alls faktiskt!


Ni fick höra på min hem-till-verkligheten-ångest i förrgår när jag precis landat efter 3 varma och sköna veckor. Precis som jag anade så tog det inte många dagar innan ångesten blåst bort och jag uppskattar hur skönt det är att vara hemma. Woho!
Jobb, städning, handling, träning och annat vardagsskoj är redan i full gång. Nu lyser solen, Aretha sjunger i mitt nystädade liljekonvaljdoftande hem, färska tulpaner står på bordet, vågen har börjat vandra neråt igen och ja, kan jag må annat än bra med denna kombination?
Näpp.
Så, nu är jag tillbaka igen. Det enda jag fortfarande står fast vid ifrån mitt förra inlägg är att ni ska hälsa på mig, det kan man aldrig få nog av....

linnea linnéa khalil liinneak linneak liinneak.blogg.se
Jamen jag vet hur mycket ni saknat mig. Såklart.

Kommentarer
Skrivet av: emma

fan va du är snygg!

2010-04-01 @ 13:05:50
Skrivet av: LinnéaK

(L)

2010-04-01 @ 13:09:56
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

så ska det se ut,hoppas det håller sig nu kram

2010-04-01 @ 14:27:51
Skrivet av: prisikin

snygga örhänge kram

2010-04-01 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback