Nu ska vi prata lite hår tänkte jag

Har länge länge funderat över vilken som egentligen är den bästa inpackningen. Är ju lite av ett intresse jag haft så länge jag kan minnas, hårprodukter. Tycker det är skoj. Har provat en hel del och för tillfället använder jag den hittills bästa inpackningen jag provat, som kommer från Sassoon.
Kan rekommendera starkt! (Finns att köpa här)

http://www.bangerhead.se/bilder/artikelgrupper/567.jpg

MEN grejen är egentligen inte alls någonting som har med Sassoons produkter att göra. Efter en stunds letande på google, hittade jag ett återkommande tips, som jag faktiskt tänkt prova länge men aldrig riktigt fått tummen ur. Vi pratar två ingredienser. Två ingredienser man har hemma. Äggula och olivolja.

http://2.bp.blogspot.com/_g4GHdhOEGNU/SFopGe5IHZI/AAAAAAAAEQg/UjB7qjukKE0/s400/egg%5B1%5D.jpg + http://blackstrands.files.wordpress.com/2009/01/oliveoil1.jpg

Man kan aldrig veta hur bra eller dåligt någonting är innan man provat. Så självklart måste vi testa detta. I skrivandets stund sitter jag med denna smet i håret och en påse över. Tänkte sitta här ett tag och sen skölja ur det senare och se om det är nåt dåligt påhitt som kommer få mig att avundas varenda skinhead i stan eller om det faktiskt är bra skit.

Imorgon får ni svaret...

___

Så. En uppdatering på hur det funkade.
Tror faktiskt jag måste säga att det funkade väldigt fint. Var lite jobbigt att få i håret eftersom det stelnade rätt fort så ett väl genomkammat hår är att rekommendera, vilket jag glömde. Sen skippade jag olivoljan i hårbotten, vilket nästan säger sig självt, hade inte varit jätte fräscht. Så tänk på det. Tänk även på att skölja ur med kallt vatten, annars får ni vita äggrester i huvudet.
För utom detta så funkade det bra och det kändes nyttigt och bra för håret. Så nu har man provat det och nu vet ni hur det blev. Tralallala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback