Några rader

Folks. I'm home!
Nästan en vecka sen jag skrev här. Trodde jag skulle vara piggare och tuffare än jag varit. Dagarna efter the operation har bestått av att sova och vila. Narkosen och "fixet" satte sina spår. Så har inte orkat med nåt annat än att, ja, sova.

Nu börjar jag piggna till och smärtan blir mindre och midre för varje dag som går. Gott!

Har ett par veckor på mig att bli hel vilket jag hade tänkt bli :) Jaaaaaaaaa!

Ritat, enkätundersökning från SCB om Kungälv, soffläge och TV. Ungefär så kul har dagen varit. Nattens dröm bestod av mig själv springandes på löpbandet i flera timmar. Var så skönt. Bara för att jag inte kan så har jag nog aldrig varit mer sugen på att springa som jag är nu. Typiskt? Ja.

Men men. Nu vet ni iaf att jag är hemma och allt har gått bra.
Tack för sms, mail, lappar, besök och samtal. Värmande!

Allt för nu.
Hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback