Helg

Eftersom 50% av helgen består av jobb bestämde jag mig för att köra med lite festligheter igår. Det kan man säga att det blev också. Alldeles för sent (eller tidigt om det låter bättre) sicksackade jag och bror varenda trottoar i komarken. Med ett platt fall i det gröna kände man att man kanske skulle skippat de där sista efterfest-ölen. Ett annat uppvaknande kanske borde varit när valet av sovplats inför natten blev vardagsrumsgolv? Eller att man fått ångest bara av att titta mot mobilen som man borde låtit ligga hemma inatt... ELLER att man gjort allt som stått i sin makt för att hålla skenet OCH huvudet uppe idag. Listan kan göras lång.
Kan iaf säga att det nog är tur att lördagsdygnet kommer spenderas på jobbet.
Tack för igår alla inblandade.
Nu orkar jag inte skriva mer.
Hörs en annan dag...

Kommentarer
Skrivet av: LEGENDEN

allt bra? :*

2010-04-05 @ 14:00:11
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Det finns en facebook grupp som heter: I'm not drunk I'm just avoiding snipers.... för såna tillfällen :-)

2010-04-06 @ 03:03:28
URL: http://rockabillymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback