Folk har vaknat

Kan ni tänka er. Kan ni tänka er att folk överlevt den längsta vintern ever? Jo, det är sant. Det är nu när vårsolens värmande strålar äntligen visar sig mot den klarblå himlen, som under det senaste halvåret skiftat i grått, folk vaknar till liv igen. Energin, lusten, humöret, allt är på topp. Inspirationen vaknar till liv igen. Lusten att överhuvudtaget vistas utomhus kommer tillbaka. Är det detta man, förutom en dunderförälskelse, brukar kalla vårkänslor?
Jag vågar nästan tro det.

Varit en tripp på Sahlgrenska idag. Trodde jag skulle bli inlagd men hade fel, tack och lov. Var bara lite prover som skulle tas inför imorgon. Promenerade genom vackra Göteborg och hoppade på bussen till Kungälv igen. Röjde av min balkong, så nu kan man vistas där ute utan problem igen. WO! Fick bli en grillning också. Lax (bild t.v). Gott!

Behöver jag ens nämna att det varit en fantastisk dag?

Kommentarer
Skrivet av: prisikin

VAd härligt livet tycks vara! Där ser du det är inte farligt att vara själv och njuta av livet. Lycka till imorgon, ring mig från SUS när du känner för det kram

2010-04-14 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback