Tankar från världens minsta rum, 01.17.

Ska jag återigen behöva kostatera att helgen gått alldeles för fort? Ska det låta likadant varje söndag eller måndag 3 månader framöver? Jag är rädd för det, för 2 dagar ledigt utav 7 möjliga är på tok för lite! Det är därför jag ska bli ekonomiskt oberoende när jag blir stor. Jobba när jag vill. Bra va?
Sist jag satt och åt frukost innan jobbet var det enda jag fick ur mig detta:
Jag längtar tills jag blir pensionär.
Undra hur det kommer låta imon?

Nu ska Jack Johnson få sjunga klart sista låten för mig i mina hörlurar. Sängen kallar och jag kan såhär i efterhand inse hur dumt det var av mig att sova till ett (?) idag. Dumt att vända på dygnet varje helg. Det får vi försöka ta tag i nån helg framöver. Kommer väl vara klar lagom tills jag kommer hem är jag rädd för.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback